Педагог- психологтың жылдық жоспары
«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің
«Сұңқар орта мектебі »
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектеп педагог-психологының
жылдық жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылы
Мектеп педагог-психологының жылдық жұмыс жоспарының
Мақсаты: Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып ,оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.Мұғалім -оқушы –ата –ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.
Міндеті :
- Оқу-тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;
- Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;
- Оқушының интелектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық –педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;
- Балаларды тәрбиелеудегі туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата-аналарға кеңес беру;
- 1-ші, 5-ші және 10-шы сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау және жұмыстарын жүргізу.
Негізгі бағыттары:
Психодиагностика
Психопрофилактика
Психокоррекция
Психологиялық кеңестер
№ | Қызмет бағыты | Мақсаты | Іс-шаралар және қызметті ұйымдастыру формасы | Жауапты тұлғалар | Мақсатты топ | Жұмыс нәтижесі |
I. Тамыз айы | ||||||
1 | Психологиялық қызмет жұмысының жоспары | Білім беру жүйесі қатысушыларының біріңғай педагогика-психологиялық іс-шараларды ұйымдастыру | Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын ұйымдастыру | Психологтар | Бекітілген жоспар | |
2 | Нормативті-құқықтық | Нормативті-құқықтық жүйе құру | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту | Хатшы | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық |
Қыркүйек
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Психодиагностика | МАД тобының және 1сынып білім алушыларының мектепке оқытуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау. Керн-Иерасек әдісі тест | Педагог-психолог Сынып жетекші | I апта |
1-11-сыныптар арасында социаметрия тесті алынды | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
Кибербелленинг туралы мәлімет беру 5-11-сыныптар арасында | Педагог-психолог | III апта | |
1-сыныптарға «Отбасы» суретін салдыру | Педагог-психолог | IV-V апта | |
2.Түзету-дамыту | 5сынып бейімделуі социаметрия,жасырын сауалнама, «Мен өмірді сүйемін» шығарма | Педагог-психолог | I апта |
Мен 5 сыныптың білім алушысымын (видиоролик) | Педагог-психолог | II апта | |
Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың даму динамикасын пән мұғалімдерінен бақылау | Педагог-психолог | IIIапта | |
«1 сынып ата-анасынан «Ата-аналардың балаларымен қарым-қатынасы» сауалнама | Педагог-психолог | IV-V апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | Графикалық диктант 1-сынып оқушыларынан алынды | Педагог-психолог | I апта |
Қыздармен жұмыс 5-11-сынып «Әдемі және әдепті қыз» | Педагог-психолог | II апта | |
5-сынып Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты анықтау сауалнама | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Құқықбұзушылықтың алдын-алу» видиоролик 8-9-10-11сыныптар Менің бақытты балалық шағым сурет байқауы 1-4-сыныптар | Педагог-психолог Педагог-психолог | I апта IV апта | |
4.Кеңес беру | Жас мамандарға «Жұмыс жүргізудің жолдары» кеңес беру | Педагог-психолог | I апта |
Ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушыларына кітапханамен бірлікте «Қайырымды істер жобасы» марафон өткізілді | Педагог-психолог Әлеуметтік -педагог | II апта | |
«Сенім телефон және сенім жәшігі» жадынама (ата-ата,мұғалім, білім алушы) | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
5-сынып жетекшілеріне тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру; | Педагог-психолог | IIIапта | |
11-сынып оқушыларының ата-аналарымен «Баланың бос уақытын тиімді пайдалану» жиналыс, кеңестер беру. | Педагог-психолог | IV-V апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Дамуында потологиялық ауытқуы байқалған балаларды арнайы мамандардың қарауына ұсыну | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | өз уақытында |
Қазан
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.диагностикалау | Невротизация деңгейін анықтау (Л.Вассермен) жасөспірімдердің эмоционалдық-еріктік аймағын диагностикалау | Педагог-психолог Сынып жетекші | I апта |
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау 1.Сенің кәсіби ой-ниетің 2.Мамандық туралы хабар 3.Табандылықты зерттеу | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
Стресс саған қалай әсер етеді?тесті (Э.Ховард ) | Педагог-психолог | IIIапта | |
Білім алушылардың темперамент типін анықтау (11 сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | IV апта | |
Үй-адам әдістемесі | Педагог-психолог | V апта | |
2.Түзету-дамыту жұмысы | Жасөспірімдер арасындағы «буллинг», «Кибербуллинг» психикалық денсаулықтың ,репродуктивті денсаулықтың,ментальды денсаулықтың және т.б бұзылуы туралы (видиоролик 6-7-8сыныптар) | Педагог-психолог | I- II апта |
«Зорлық –зомбылық-басқа адамның құқығын бұзатын өрескел мінез-құлық» видиоролик (5-7сыныптар) | Педагог-психолог | III апта | |
Қол маторикасын дамыту жаттығулары (1-4сыныптар) | Педагог-психолог | IV апта | |
Қисынсыздықтарды тап Не жоғалды?дамыту сабағы | Педагог-психолог | V апта | |
3.профилактика және психологиялық ағарту | «Ұжымдағы микроклимат» онлайн семинар-тренинг | Педагог-психолог | I- II апта |
Миға арналған жаттығулар (5-11сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Білім алушылапды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау» онлайн семинар-тренинг 11-сыныптарға | Педагог-психолог | IV апта | |
«Жетістікке жету өз қолыңда» жас мамандарға тренинг-сабақ «Ланкестік және діни экстремизм дегеніміз не?» тақырыбында дөңгелек үстел. (8-11 сыныптар) | Педагог-психолог Педагог-психолог | V апта V апта | |
4.Консультация беру | «Стрессті болдырмау жолдары» ата-аналарға психологиялық кеңестер | Педагог-психолог | I- II апта |
Телефонға тәуелділік (ақыл-кеңес) (5-11 сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
Кәсіптік бағдар бойыншапсихологиялық кеңес беру ( видеоролик) 9-сынып білім алушылары мен ата-аналар | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
«Зиянды әрекеттердің адам денсаулығына тигізетін әсері» видиоролик | Педагог-психолог | IV апта | |
«Педагог пен ата-ана арасындағы қарым-қатынас деңгейі» видиоролик | Педагог-психолог | V апта | |
5. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізу (әңгімелесу, ұсыныс) ата-ана,сынып жетекші, білім алушы | ДТІЖО Мектеп мейірбикесі Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | күз, көктем айларында |
Қараша
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1Диагностикалау | «Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын?» сауаланама | Педагог-психолог Сынып жетекші | I апта |
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау 4. Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тестісі 5. «Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы 6.Қызығушылық картасы | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
2-3сынып білім алушыларының ес ерекшеліктерін диагностикалау Есте қалған суретті сал | Педагог-психолог | IIIапта | |
Дарындылық картасы А.И.Савенков әдістемесі (педагогтер толтырады) | Педагог-психолог | IV- V-апта | |
2.Түзету-дамыту жұмысы | «Гиперактивті баланы қалай айқындауға болады мұғалімдерге кеңес беру | Педагог-психолог | I апта |
«Мамандық-жетістік мерейі!» Қазақстан университеттеріне вертуалды саяхат (9-11сыныптарға видиоролик) | Педагог-психолог | II апта | |
«Күлкіні ұстаңыздар» ата-аналар қолдауының стратегиясы (жаднама тарату) | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Ең бақытты сәттерім» психожаттығу (7-11сынып) | Педагог-психолог | IV -V-апта | |
3.профилактика және психологиялық ағарту жұмысы | «Мұғалімнің кәсіби қиыншылықтарды жеңу жолдары» (педагогтер арналған шағын дәріс ) | Педагог-психолог | I апта |
Миға арналған гимнастикалар (5-11сыныптар) | Педагог-психолог | II апта | |
Салауатты өмір салтын сақтау. Өмірге жағымды көзқарас қалыптастыру (баяндама, дөңгелек стол) 7-10 сынып | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Жастар нашақорлыққа қарсымыз!» видеоролик талдау 7- 9-сынып | Педагог-психолог | IV -апта | |
4.Консультация беру | «Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» (педагогтерге арналған) | Педагог-психолог | I апта |
ҰБТ-ға балаңыздың дайындығы (ата-аналарға) | Педагог-психолог | II апта | |
«Бәріміз бірдейміз,кемсітуді білмейміз» (мүмкіндігі шектеулі білім алушыларға) | Педагог-психолог Әлеуметтік –педагог ДТІЖО | Жыл бойы | |
Өзін-өзі бағалауын көтеруге арналған жаттығулар 11-сыныптар | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Кәсіптік бағыт –бағдар» (9-11сынып ата-аналарына) | Педагог-психолог | IV -V-апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Тереңдетілгентексеру кезінде мамандарменкездесу (ой бөлісу) | Педагог-психолог Мектеп мейірбикесі | жоспарлы түрде |
Желтоқсан
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
Диогностикалау | «Ағаштағы адам» Пип Уилсон (5-11 сынып білім алушыларымен) | Педагог-психолог Сынып жетекші | I апта |
ҰБТ-ға дайындығың қалай жас түлек? (11сынып білім алушылары) | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
«Бұл дүниеде мен кіммін?»В.А.Сонин тесті 7-8сынып білім алушылары | Педагог-психолог | IIIапта | |
Сіздің жүйкеңіз төзімді ме? педагогтерге тест | Педагог-психолог | IV –V-апта | |
Түзету-дамыту жұмыстары | «Алманы жұлып ал», «Жазу машинасы» педагогтерге арналған ойын-жаттығулар | Педагог-психолог | I апта |
«Өзіңе хат», «Айт» тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары (8сыныптарға) | Педагог-психолог | II апта | |
«Отбасы махаббаты неде?» ата-аналарға арналған семинар-тренинг | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Жағымды көңіл-күй-қазаны» видиролик (4-5сыныптар) | Педагог-психолог | IV –V-апта | |
Профилактика және психологиялық ағарту | «Біздің мұғалімдеріміз» дамыту сабағы (5-сыныптарға) | Педагог-психолог | I апта |
Релаксациялық жаттығулар (1-11сыныптар) | Педагог-психолог | II апта | |
«Құқық бқзушылықтың алдын алу-басты міндет » дәріс (9-11сыныптар) «Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу» ақпарат сағаты (9-11 сыныптар) | Педагог-психолог ДТІЖО | IIIапта | |
«Суицид-қоғам дерті» жаднама (8-11сыныптар) | Педагог-психолог | IV –V-апта | |
Консультация беру | «Баланы қалай тәрбиелеу керек?» (ата-аналарға арналған) | Педагог-психолог | I апта |
«Баланың басты ұстазы-ата-анасы» | Педагог-психолог | II апта | |
«Қыз тәрбиесі –ұлт тәрбиесі» (Қыздармен жұмыс 7-11сынып) | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
«Сәтсіз жанұя, өгей әке-шешемен тұратын білім алушы» (ата-аналар мен педагогтерге) | Педагог-психолог Әлеуметтік -педагог | IIIапта | |
Зерттеу қорытындысы бойынша жеке сұхбат (9-11сынып ) | Педагог-психолог | IV –V-апта | |
Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс | Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек беру 9-11сынып | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | қажетілігіне қарай |
Қаңтар
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Диагностикалау | Отбасы суреті проективті әдісі (11сынып білім алушылары) | Педагог-психолог Сынып жетекші | I апта |
Білім алушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау (үлгерімі төмен білім алушылар) | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
«Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау»сұрақнамасы Дж.Бурунердің әдістемесі | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Бөтелкедегі қой»проективті әдісі (4-11сынып сәтсіз жанұядағы білім алушылармен ) | Педагог-психолог | IV апта | |
2.Түзету-дамыту жұмысы | «Өмір қымбатсың маған» жаднама (8-11сыныптар ) | Педагог-психолог | I апта |
«Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ (4сынып білім алушылары ) | Педагог-психолог | II апта | |
«Қызға айтар ақыл бар....» жиналыс (7-11 сынып қыздар ) | Педагог-психолог Сынып жетекшілері | IIIапта | |
«Дарынды білім алушы-мектеп айнасы» интелектуалды ойын жаттығулар (4-11сыныптар) | Педагог-психолог | IV апта | |
3.профилактика және психологиялық ағарту | «Жасыма талма,тек қана алға» дамыту сабағы (жас мамандарға) Терроризм қауіпі туралы бейнеролик (ата-аналар) | Педагог-психолог | I апта |
Денсаулықтың құпиясы неде немесе 9 қарапайым ереже (5-11сыныптар) | Педагог-психолог Мектеп мейірбикесі | II апта | |
«Ерте жүктілік.... » жаднама (7-11сынып қыздары) | Педагог-психолог Мектеп мейірбикесі | IIIапта | |
«Өзіңді қылмыскерлерден қалай қорғауыңа болады?» видиоролик (7-11сыныптар) | Педагог-психолог Әлеуметтік педагог ДТІЖО | IV апта | |
4.Консультация | Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі» тақырыбында презентация (қыздармен жұмыс 7-11сынып) | Педагог-психолог ДТІЖО | I апта |
Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру (барлық сыныптарға) | Педагог-сихолог | II апта | |
«Қыз тәрбиесі –ұлт тәрбиесі» (Қыздармен жұмыс 5-6сынып) | Педагог-психолог ДТІЖО | Жыл бойы | |
«Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» (ата-аналар мен педагогтерге) | Педагог-психолог | III апта | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | Педагог-психолог | IV апта | |
5.Ұйымдастыру -әдістемелік жұмыс | «Сенім телефоны және сенім жәшігі»жұмыстары | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | Жыл бойы |
Ақпан
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.диагностикалау | Ауданнан келген хаттар бойынша және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | Педагог-психолог | қажеттілігіне қарай |
2.Түзету-дамыту жұмысы | Танымдық үрдістерін дамыту ойын-жаттығулар (1-4сыныптар ) | Педагог-психолог | I апта |
«Сан мамандық түрі бар таңдап - талғап бірін ал» (9- сынып білім алушылары ) | Педагог-психолог | II апта | |
«Достық біздің күшіміз» ойын-жаттығулар (2-3сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
«ҰБТ-ға сеніммен қадам басайық» семинар-тренинг (11сыныптар) | Педагог-психолог | IV апта | |
3.Профилактика | Қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын-жаттығулар | Педагог-психолог | I апта |
Дау-жанжалда өзіңді қалай ұстаған дұрыс? видиоролик (9-11сыныптар) Терроризм актісі туралы жалған хабарлама берудің алдын алу,жолын кесу (бейнеролик 8-11 сыныптар) | Педагог-психолог | II апта | |
Зұлымдықты,зорлық-зомбылықты,өзіне-өзі қол жұмсауды,порнографияны есірткі заттарын,психотоптық құралдар мен прекурсорларды насихаттайтын интернет ресурстарды және материалдарды анықтау мәніне интернет-кеңістікті мониторингілеуді,олардың жабылуын және бұғатталуын қамтамасыз ету | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Бақытты жанұя» видиосабақ (1-4сынып ата-аналарына) | Педагог-психолог | IV апта | |
4.Кеңес беру | «Күйзелістен қалай арылуға болады?» (педагогтерге арналған видиоролик) | Педагог-психолог | I апта |
ҰБТ-ге қатысу 11-сынып білім алушыларының ата-аналарына аффермация (11 сынып ата-аналары) | Педагог-психолог | II апта | |
«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу жолдары» (7-11сыныптар) | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
«Отбасы – аялы алақан мекені» слайд (бастауыш сынып ата-аналарына ) | Педагог-психолог | III апта | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | Педагог-психолог | IV апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін мұғалімдерге тренинг өткізу | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | Жыл бойы |
Наурыз
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Психодиагностика | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | Педагог-психолог | қажеттілігіне қарай I апта |
2.Түзету-дамыту жұмысы | «Жаңартылған білім мазмұны бойынша 9 сынып білім алушыларының бейіндік кәсіби бағыт-бағдарын және стандарттық дәрежесін анықтау» (Үлкен пед кеңесте ) | Педагог-психолог | Өз уақытында |
«Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ (4сынып білім алушылары ) | Педагог-психолог | II апта | |
«Қызға айтар ақыл бар....» жиналыс (7-11 сынып қыздар ) | Педагог-психолог ДТІЖО Мектеп мейірбикесі | IIIапта | |
«Дарынды білім алушы-мектеп айнасы» интелектуалды ойын жаттығулар (4-11сыныптар) | Педагог-психолог | IV-апта | |
3.Профилактика және психологиялық ағарту | «Қыз қылығымен...» жиналыс (7-11сынып қыздары) | Педагог-психолог ДТІЖО Мектеп мейірбикесі | I апта |
Әлімжеттік,Буллинг деген не? видиоролик (5-11сынып ата-аналарына) | Педагог-психолог | II апта | |
«Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар және оларды дамыту» (ағартушылық әңгіме ) | Педагог-психолог Әлеуметтік-педагог | IIIапта | |
«Құқық қорғау органдарымен кездесу ұйымдастыру» (9-11 сыныптар үшін) | Педагог-психолог ДТІЖО Әлеуметтік -педагог | Жылына 2 рет IV апта | |
4.Консультация беру | «Сен агрессияны қалай жеңесін?» (7-8сыныптарға арналған видиоролик) | Педагог-психолог | I апта |
«Балаңызды қаншалықты жақсы білесіз?»тақырыбында кеңес беру (1-11сынып ата-аналарына) | Педагог-психолог | II апта | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу Ланкестікті болдырмаудың алдын алу ережелері «" (Жаднама мұғалімдер,ата-аналар 6-11 сыныптар) | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
«Бала сізден қорықпасын десеңіз» ата-аналарға кеңестер | Педагог-психолог | III апта | |
«Ойды қалай дамытамыз?» педагогтерге арналған кеңестер | Педагог-психолог | IV апта | |
5. Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс | Ұлдар және қыздар ұйымымен психологиялық жұмыстар жүргізу | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | Жыл бойы |
Сәуір
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Диагностикалау | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | Педагог-психолог | қажеттілігіне қарай |
2.Түзету-дамыту жұмысы | «Жеткіншектер кезеңінде туындайтын қиындықтар...» педагогтарға семинар-тренинг | Педагог-психолог | I апта |
Өзіңе дос бола аласың ба? (9-11сыныптарға видиролик) | Педагог-психолог | II апта | |
«Біздің сынып...»дамыту сабағы (4-сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Өз өміріңнің ұлы суретшісі бол» (Мандала арт-терапия 5-11 сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | IV апта | |
3.Профилактикалық | «Қызықты кітаптар әлемі» кітапханаға саяхат (10 сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | I апта |
Сенімділікті қалай арттыруға болады? (7-9сыныптарға видиролик) | Педагог-психолог | II апта | |
«Біз діни экстремизм мен терроризмге қарсымыз» атты сурет байқауы (7-11 сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Зейін ерекшеліктерін дамыту ойын-жаттығулары»баяндама (1-4 сынып білім алушыларына) | Педагог-психолог | IV апта | |
4.Консультация беру | Білім алушыларды ҰБТ алдында дайындау жөніндегі ұстаздарға ұсынылатын кеңестер | Педагог-психолог | I апта |
Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңестері) (9-11 сыныптар) | Педагог-психолог | II апта | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы» (5-8 сынып білім алышуларының ата-аналары) | Педагог-психолог | III апта | |
«Әр пән мұғалімі және оқушылар арасындағы өзара байланыстары» сұхбат өткізу | Педагог-психолог | IV апта | |
5. Ұйымдастыру –әдістемелік жұмыс | «Мектепке жол» және «Біз өмірді қолдаймыз» акцияларына қатысу | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | үнемі |
Мамыр
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Диагностикалау | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | Педагог-психолог | қажеттілігіне қарай |
2.Түзету-дамыту жұмысы | Қиялды дамыту арналған... психокоррекциялық ойындар (1-4сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | I апта |
«Адамгершілік-асыл мұра» психокоррекциялық сабақ (5-6сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | II апта | |
Фонематикалық ойындар (3-4сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | IIIапта | |
3.Профилактика және психологиялық ағарту | Мінсіз ұстаз келбеті Мінсіз білім алушы келбеті қандай? (педагогтарға семинар-тренинг) | Педагог-психолог | I апта |
«Мейірімді әдетке балалық шақтан бастап тәрбиелеу» (дөңгелек стол 1-4сынып) | Педагог-психолог | II апта | |
«Менің армандарым....» фотоколлаж (4-5сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
4.Консультация беру | Жасөспірімдердің ата-аналарына 10 кеңес (8-11сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | I апта |
Білім алушылардың сабаққа ынтасын арттыру жөнінде 10 кеңес (1-11сыныптар) | Педагог-психолог | II апта | |
«Тұлға болам десеңіз...» (9-11сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | Педагог-психолог | III апта | |
5. Ұйымдастыру –әдістемелік жұмыс | Жаңа оқу жылына жоспар құру. Жылдық,айлық,апталық жоспарларды және әртүрлі сауалнама,тесттер тренингтер дайындау | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | Өз уақытында |
Маусым
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Диагностикалау | Мамандығым – мақтанышым тренинг 9-11-сыныптар | Педагог-психолог | қажеттілігіне қарай |
2.Түзету-дамыту жұмысы | Мұғалім оқушыны қолдау керек психологиялық кеңес | Педагог-психолог | I апта |
Досыма қалай көмектесемін 11-сынып сауалнама | Педагог-психолог | II апта | |
ҰБТ- ға байланысты оқушыларға психологиялық қолдау көрсету | Педагог-психолог | IIIапта | |
3.Профилактика және психологиялық ағарту | Баланың мамандық таңдауда ата-ананың рөлі кеңес беру | Педагог-психолог | I апта |
Мектепішілік лагерьге оқушыларды дайындау | Педагог-психолог | II апта | |
«Менің армандарым....» фотоколлаж (4-5сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
4.Консультация беру | Мамандық әлеміне саяхат 9-11-сынып оқушылары | Педагог-психолог | I апта |
Балаға қалай қолдау көрсету керек дәріс өткізу | Педагог-психолог | II апта | |
Оқушының көзқарасы тест,сауалнама алу | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
Мамандық туралы мәлімет беру, түсінік жұмыстары | Педагог-психолог | III апта | |
5. Ұйымдастыру –әдістемелік жұмыс | Жылдық,айлық,апталық жоспарларды және әртүрлі сауалнама,тесттер тренингтер дайындау | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | Өз уақытында |