Психолог жұмысының есебі - Сұңқар орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен https://sunkar-uiguraud.mektebi.kz/ ru Психолог жұмысының есебі - Сұңқар орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен DataLife Engine педагог- психологтың жылдық есебі https://sunkar-uiguraud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/19-pedagog-psihologty-zhyldy-eseb.html https://sunkar-uiguraud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/19-pedagog-psihologty-zhyldy-eseb.html «Сұңқар  орта  мектебі»коммуналдық  мемлекеттік   мекемесі





2021-2022     оқу  жылына  педагог-психологтардың   жылдық   анализі






Педагог-психологтар: Б. Толаева,Ю. Юсупова








 «Сұңқар  орта   мектебі» коммуналдық   мемлекеттік  мекемесіндегі  педагог-психологтардың  2021-2022 оқу жылындағы  жұмыстарына SWOT талдау.

күшті  жақтары

W әлсіз  жақтары 


Оқушылардың  диогностикалық картасы  жасалып, 9-сынып оқушыларынан «Сіз  кімсіз», «Мюнстенберг»,логикалық  сұрақтар, зум платформасында қыздар  арасында «Ерте  жүктіліктің     алдын-алу», ҰБТ-ға  байланысты «Өзіңе  сен, сен ҰБТ-да  жеңіске     жетесің!» вебинар, «Құқықбұзушылықтың     алдын-алу», «Қашықтықтан     оқыту  кезінде  оқушыларға психологиялық  кеңестер берілді, «Стресстен қалай  шығамыз», Смағулов  мектебімен     бірлікте мынадай  вибинарлар «Қашықтықтан оқыту  кезінде  оқушылармен     психологиялық жаттығулар» « Қашықтықтан оқытуға байланысты оқушылармен  психологиялық  ойындар» өткізілді. Сонымен қатар ата-аналар  арасында 2020 жылдың   15-қыркүйекте Біріңғай   жалпы республикалық  ата-аналар     жиналысы, «Бала көзқарасына –құрмет», «Балаңызды  қандай     тиімді  жолдармен  қолдауға болады», «Жанұяда  балаға зорлық-зомбылық болмасын!» «Баланы дамыту мен тәрбиелеу      бойынша»ата-аналарға кеңестер беріліп , жұмыстар  жүргізілді.     

Қашықтықтан  оқыту кезінде  оқушылар     көбінесе  әлеуметтік  желінің     дұрыс  істемеуіне  байланысты     кедергілер  көп  болды.

Мектеп  бойынша     білім сапасындағы     олқылықтарды  анықтау  мақсатында үлгерім  деңгейі     төмен  білім алушылар 7а 10б сынып  оқушыларымен жұмыстан  жүргізіліп, оқудағы кедергілер  анықталып, түзету-дамыту  жұмыстары     жүргізілді. Себебі ата-аналар     тарапынан  қолдау мен  қадағалаудың  аздығынан     балалардың  білім  сапасы     төмендеген. Ең әлсіз  жағы жұмыс  істеу  барысында баланың  бізден қашықтап  кетуі     көп  әсер  етті. 

O - мүмкіндіктері

T-қауіптері

Онлайн вебинар, семинарлар көп  болды, онлайын курстар .

Психолог  жұмысына     немқұрайлылық.

Қашықтықтан  оқыту     кезінде  интернет  желінің     дұрыс  ұстамауы.





Педагог-психолог:             Б. Толаева


]]>
«Сұңқар  орта  мектебі»коммуналдық  мемлекеттік   мекемесі





2021-2022     оқу  жылына  педагог-психологтардың   жылдық   анализі






Педагог-психологтар: Б. Толаева,Ю. Юсупова








 «Сұңқар  орта   мектебі» коммуналдық   мемлекеттік  мекемесіндегі  педагог-психологтардың  2021-2022 оқу жылындағы  жұмыстарына SWOT талдау.

күшті  жақтары

W әлсіз  жақтары 


Оқушылардың  диогностикалық картасы  жасалып, 9-сынып оқушыларынан «Сіз  кімсіз», «Мюнстенберг»,логикалық  сұрақтар, зум платформасында қыздар  арасында «Ерте  жүктіліктің     алдын-алу», ҰБТ-ға  байланысты «Өзіңе  сен, сен ҰБТ-да  жеңіске     жетесің!» вебинар, «Құқықбұзушылықтың     алдын-алу», «Қашықтықтан     оқыту  кезінде  оқушыларға психологиялық  кеңестер берілді, «Стресстен қалай  шығамыз», Смағулов  мектебімен     бірлікте мынадай  вибинарлар «Қашықтықтан оқыту  кезінде  оқушылармен     психологиялық жаттығулар» « Қашықтықтан оқытуға байланысты оқушылармен  психологиялық  ойындар» өткізілді. Сонымен қатар ата-аналар  арасында 2020 жылдың   15-қыркүйекте Біріңғай   жалпы республикалық  ата-аналар     жиналысы, «Бала көзқарасына –құрмет», «Балаңызды  қандай     тиімді  жолдармен  қолдауға болады», «Жанұяда  балаға зорлық-зомбылық болмасын!» «Баланы дамыту мен тәрбиелеу      бойынша»ата-аналарға кеңестер беріліп , жұмыстар  жүргізілді.     

Қашықтықтан  оқыту кезінде  оқушылар     көбінесе  әлеуметтік  желінің     дұрыс  істемеуіне  байланысты     кедергілер  көп  болды.

Мектеп  бойынша     білім сапасындағы     олқылықтарды  анықтау  мақсатында үлгерім  деңгейі     төмен  білім алушылар 7а 10б сынып  оқушыларымен жұмыстан  жүргізіліп, оқудағы кедергілер  анықталып, түзету-дамыту  жұмыстары     жүргізілді. Себебі ата-аналар     тарапынан  қолдау мен  қадағалаудың  аздығынан     балалардың  білім  сапасы     төмендеген. Ең әлсіз  жағы жұмыс  істеу  барысында баланың  бізден қашықтап  кетуі     көп  әсер  етті. 

O - мүмкіндіктері

T-қауіптері

Онлайн вебинар, семинарлар көп  болды, онлайын курстар .

Психолог  жұмысына     немқұрайлылық.

Қашықтықтан  оқыту     кезінде  интернет  желінің     дұрыс  ұстамауы.





Педагог-психолог:             Б. Толаева


]]>
admin Thu, 17 Mar 2022 18:26:18 +0600