"Сұңқар орта мектебі" кмм әдістеме жұмысының жылдық жоспары /2021-2022 оқу жылы/ » Сұңқар орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Сұңқар орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+77714402022
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Сұңқар орта мектебі" кмм әдістеме жұмысының жылдық жоспары /2021-2022 оқу жылы/
17
март
2022

"Сұңқар орта мектебі" кмм әдістеме жұмысының жылдық жоспары /2021-2022 оқу жылы/

«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 

 «Сұңқар орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

(білім беру ұйымының атауы)

Бекітілген:
 Б.Алғазиев________
 2021 ж. "02" тамыз

                                                                                                                                                                   


Орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары

2021-2022 оқу жылы








Мектептің әдістемелік тақырыбы:Мұғалімнің кәсіби шеберлігін жетілдіру арқылы оқыту мен оқудағы

 оқушылардың      құзыреттілігін дамыту

Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты: Мұғалімдердің озық педагогикалық тәжірибені зерттеп, жинақтап, таратуда          кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты әдістемелік көмек көрсету


Ғылыми-әдістемелік жұмыс міндеттері: 

  1. Мектептің педагогикалық ұжымының іс-әрекетін жаңашылдыққа бағыттауды қалыптастыру
  2. Білім берудің жаңа бағдарламаларын, оқу жоспарларын, мемлекеттік стандартын, нормативті құжаттар, әдістемелік нұсқауларды талдау, игеру жұмыстарын ұйымдастыру
  3. Педагог қызметін ғылыми-әдістемелік тұрғыда талдау, бағалау, көмек көрсету, әдістемелік бірелтіктердегі ғылыми әдістемелік жұмыстардың жандануына педагогикалық ықпал ету, оқу тәрбие үрдісінің деңгейін көтеруде   әдістемелік тұрғыда  қамтамасыз ету, әдістемелік кеңес жұмысының мазмұнын, бағыт бағдарын айқындау, болжам жасау.
  4. Мұғалім мен оқушыларды ғылыми-зерттеушілік шығармашылық жұмыстарға бағыттау
  5. Пәнді  оқыту сапасын бағалаудың озық үлгілері мен мен технологияларына көшу барысында оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалаудың заманауи әдістерін құру, халықаралық зерттеулерге дайындық жұмыстарды жүргізу
  6. Білім олқылықтарының орнын толықтыру жұмысы барысында пән бірлестіктердің жұмысын күшейту, тиімді әдістемелік сүйемелдеу жұмыстарын ұйымдастыру

      Жұмыс нысандары: мұғалімдер, пән бірлестіктер__________ 









Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

1.Педагогтардың кәсіби-құзыреттілігін арттыру Консультациялар, сабақтарды талдау, дәрістер, мастер-кластар, семинарлар, ғылыми-практикалық конференциялар,пед оқу. Конкурстар кәсіби-шеберлік

Пән апталықтары:

  1. «Шамшырақ» пән бірлестігі
  2. «Алгорифм» пән бірлестігі
  3. «Жаратылыстану» пән бірлестігі
  4. «Филолог» пән бірлестігі
  5. «Бастауыш» пән бірлестігі
  6. «Өнер» пән бірлестігі


Алғожаева Ж

Пазилова Х

Алдибекова М

Жумаханова А

Беласарова Г

Хусайынова М


Қыркүйек

Қазан 

Қараша 

Желтоқсан

Қаңтар

Ақпан 


Шебер сыныптар:

  1. «Пәндік мазмұнды қолдау /скаффолдинг/» қиын және қызықты ақпаратты, тапсырмаларды     бөлікке бөлуге болама?
  2. «Қашықтан оқыту құралдары: Падлет, Жамборд тақталардың өзіндік жұмыс жасаудағы тиімділігі»
  3. «Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға арналған скаффолдинг»
  4. Төңкерілген сынып технологиясы


Г.Усербаева





А.Жумаханова




Ж.Алғожаева


Қазан 





Желтоқсан 




Қаңтар


Наурыз 

Ғылыми-практикалық конференция

  1. «LESSON STUDY -  біздің тәжірибемізде» 
  2. «Саралап оқыту тәсілдері әрбір баланың өзіндік оқып-үйренуіне ықпал жасайма?» шығармашылық топтың іс-тәжірибесін тарату / «галереяны шаралау» тәсілі/



Р.Сарсенбаева


Р.Сарсенбаева


Қараша


Сәуір 

Педагогикалық оқу:

  1. Нәтижеге бағытталған білім берудегі тиімді педагогикалық технологиялар


Пән бірлестік жетекшілер


Қаңтар 

Байқаулар: 

  1. «Жыл мұғалімі - 2022»
  2. «Үздік бастауыш мұғалімі -2022»


Р.Сарсенбаева


Кестеге сәйкес

Дәрістер:

  1. БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау, түзету жұмыстарын жүргізу
  2. Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмаларды құрастыру жолдары
  3. Сабақты өзіндік талдау жолдары, сабақтан кейінгі рефлексия
  4. ЖББ, ТЖБ саралау жасау, мониторинг жүргізу


Р.Сарсенбаева


Г.Савутова



Г.Исмбекова


Р.Сарсенбаева


Қыркүйек


Қазан 



Қараша   


Желтоқсан  











 

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

2.Педагогикалық қызметті зерделеу, талдау және бағалау Оқушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу 

Жұмыс тәжірибесін жинақтау жүйелендіру


Зерделеу, талдау, бағалау

1.Әр мұғалімнің кәсіби даму мақсаты бойынша зерделеу 

2.Сабақтарға қатысу, әдістемелік көмек беру

Р.Сарсенбаева

Пән бірлестік жетекшілер


Жыл бойы 

Оқушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу 

1 . 1-4  тоқсан бойынша әр пәннің білім сапасының көрсеткішіне талдау жасау




Пән бірлестік жетекшілер



Қазан-мамыр

Жұмыс тәжірибесін жинақтау, жүйелендіру

1. Жұмыстың тиімді нысандары мен олардың нәтижелері туралы деректер банкін құру /тиімді тәжірибелерді жинақтау/корпаративті почтамен жұмыс


Пән бірлестік жетекшілер

Қыркүйек-мамыр








Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

3.Ғылыми зерттеу, шығармашылық топтардың қызметін үйлестіру

Шығармашылық топ

LESSON STUDY топтарының жұмысын жүргізу

  1. 6а, 7а, 8а сынып бойынша 1-топ
  2. 3а, 4б, 1а сынып бойынша 2-топ




Г.Усербаева

Г.Беласарова




Жыл бойы 

Озат тәжірибе мектебі

Іс-әрекеттегі зерттеу бойынша жұмыс жүргізу:

1.Жас мамандар тобы

2.Тәжирибесі жинақталып жатқан мамандар тобы

3.Тәжірибелі мамандар тобы

Р.Сарсенбаева

Жыл бойы








Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

4.педагогтарды мемлекеттік білім беру саясатының негізгі үрдістерімен уақытылы таныстыру

Республикалық, облыстық, аудандық бұйрықтармен таныстыру

Р.Сарсенбаева

Жыл бойы
















Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

5.ақпараттық-библиографиялық жұмыс

Бейне, медиатека жасау

  1.  Мұғалімдердің іс-тәжірибесін жинақтау /семинар, конференция, байқаулар құжаттары/
  2. Оқушылардың шығармашылық жұмыстар /байқау құжаттары/


Р.Сарсенбаева



Г.Айтахунова


Жыл бойы



Жыл бойы














Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

6.Серіктестік

Аудандағы серіктес мектептерімен байланыс орнату

Ж.Алғожаева

Жыл бойы

Серіктес мектептерімен семинар өткізу

Р.Сарсенбаева

Қаңтар 

Тәжірибе бөлісу алаңы 

Г.Усербаева

Наурыз 















Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

7. Мектепте мұғалімдерге инновациялық қызметке қолдау Тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу

Модификациялық: педагогикадағы әдіс-тәсілдерді жетілдіру: 

«Блум таксономиясы бойынша ойлау дағдылары деңгейінің таксономиясы»


Р.Сарсенбаева

Жыл бойы

Комбинаторлық: бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру  

«Тиімді сабақ» жолдары


Р.Сарсенбаева

Жыл бойы 













Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

Орындау мерзімі

8.Педагогтарға үздіксіз білім беру жүйесінде ұйымдастыру-әдістемелік көмек 

Білім жетілдіру курсының жоспарын жасау, аудандық білім бөліміне сұраныс беру

Р.Сарсенбаева

Қыркүйек, қаңтар

Білімін жетілдіру курстарына мұғалімдерді жіберу

Р.Сарсенбаева

Кестеге сәйкес

Курстан кейінгі қолдау көрсету мақсатында тәжірибе бөлісу алаңын ұйымдастыру

Пән бірлестік жетекшілер 

Жыл бойы

9. Дарынды оқушылармен жұмыс

«Шаңырақ» жобасын іске асыру

  1. «Шаңырақ» жобасының жоспарын құру
  2. Әр топқа тьюторларды бекіту
  3. Жоспарға сәйкес байқауларды өткізу

Г.Айтахунова


Тамыз



Жыл бойы 

10. Әдістемелік кеңес

 1. 2021-2022 оқу жылына арналған әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарын бекіту

 2. 2021-2022 оқу жылының ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарда әдістемелік нұсқау хатымен таныстыру, іс жүзіне асыру.

3. Білім олқылықтарының орнын толықтыру жұмысы бойынша әдістемелік нұсқама беру

4.КТЖ, ҚМЖ құрастыру     бойынша 

5.Шығармашылық топ, Озат тәжірибе, Жас маман мектебі, пән бірлестік жоспарларын, Дарынды баламен жұмыс жоспарын бекіту

Р.Сарсенбаева

Тамыз  

1.  Білім олқылықтарының орнын толықтыру жұмысының 1-тоқсандағы есебі

3. БЖБ, ТЖБ жұмыстарының сапасына талдау /1-тоқсан/

4. Сабақты зерттеудің тәсілдерін пайдаланудың оқыту үдерісіне әсері

5. Мұғалімдерінің құжаттарын тексеру қорытындысы

А.Жумаканова



Р.Сарсенбаева


Г.Усербаева

Р.Сарсенбаева


Қараша 

1. ІІ жарты жылдықта өткізілген іс-шараларға SWOT талдау.

2. Дарынды оқушылармен жұмыс барысы.

 Мектепшілік олимпиада қорытындысы.

3.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

4.Нормативтік құжаттардың орындалу барысы

Р.Сарсенбаева


Г.Айтахунова

Г.Беласарова

Қаңтар 

1. «Төңкерілген сынып» технологиясын енгізу тәжірибесі

2. Факультатив сабақтар, үйірме сабақтарын зерделеу

3..Білім олқылықтарының орнын толықтыру жұмысының 3-тоқсандағы есебі


Пән бірлестік жетекшілер 

З.Ивадатова


Х.Пазилова

Наурыз 

1. Бастауыш сыныптардың оқыту жағдайын және білім сапасын бақылау қорытындысы. Өткен оқу жылымен салыстырғандағы диагностикасы

2. Шығармашылық топ жұмыстарын І жылдық қорытындыларын SWOT талдау.

3. Педагогикалық іс-тәжірибені тарату 

4. 9-11 сынып оқушыларының  қорытынды аттестаттауға дайындығы


Г.Беласарова




Г.Усербаева


Р.Сарсенбаева

А.Исанов

Мамыр 


Мекен жайымыз Сұңқар ауылы "Сұңқар орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ұйғыр ауданы, Сұңқар ауылы Сатаев №1-а көшесі, үй

©2016-2022, Ресми сайт Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің "Сұңқар орта мектебі, мектепке " КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru